5.0
gebaseerd op 197 reviews

Fijne behandeling en ik ging ontspannen weer aardig huis. Dankjewel!

Wendy - bijna 5 jaar geleden

Het was een heerlijk ontspannende ochtend....

Lorene - bijna 5 jaar geleden
Nicole - bijna 5 jaar geleden

Zalig!

Patricia - bijna 5 jaar geleden

Het was heerlijk. Fijne behandeling. Ga ik zeker vaker doen.

Ellen - bijna 5 jaar geleden

Heerlijke behandeling! En absoluut voor herhaling vatbaar!

Nicole - bijna 5 jaar geleden

Super genoten!

Vera - bijna 5 jaar geleden

Mijn dochter en ik zijn tijdens ons meidenweekend heerlijk in de watten gelegd door Ilse. Een ontspannende gezichtsbehandeling, mooie nageltjes voor mijn dochter en een lekkere massage.

Helga - bijna 5 jaar geleden

Heerlijk!!

Meltem - ongeveer 5 jaar geleden

Heel professioneel , ontspannend en neemt de tijd om te bespreken wat je wil bereiken en wat het beste voor jou is.

Wesley - ongeveer 5 jaar geleden