5.0
gebaseerd op 197 reviews
Angelique - 8 dagen geleden

Fijne sfeer en ruimte🫶🏼

Yara - 17 dagen geleden

Erg tevreden, kom hier al jaren .
Salon is schoon en er netjes.
Ik kan haar iedereen aanraden!

Linsey - 20 dagen geleden

Ik word heel prettig en kundig geholpen.

Jetty - 3 maanden geleden

Superfijne behandeling van Ilse. Erg genoten en blij dat ik weer gehydrateerd ben en mijn wintervacht er weer af is. 😉

Angelique - 4 maanden geleden

Fijne behandeling en vakkundig. Leuke en mooie salon.

Gerard - 4 maanden geleden

Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren.

Thea - 5 maanden geleden
Ingrid - 5 maanden geleden

Zoals altijd top!

Anne - 7 maanden geleden

Je wordt heel prettig en goed behandeld.

Jetty - 7 maanden geleden