Angelique
-
8 dagen geleden
Fijne sfeer en ruimte🫶🏼
Yara
-
17 dagen geleden
Erg tevreden, kom hier al jaren .
Salon is schoon en er netjes.
Ik kan haar iedereen aanraden!
Linsey
-
20 dagen geleden
Ik word heel prettig en kundig geholpen.
Jetty
-
3 maanden geleden
Superfijne behandeling van Ilse. Erg genoten en blij dat ik weer gehydrateerd ben en mijn wintervacht er weer af is. 😉
Angelique
-
4 maanden geleden
Fijne behandeling en vakkundig. Leuke en mooie salon.
Gerard
-
4 maanden geleden
Ik heb de behandeling als erg prettig ervaren.
Thea
-
5 maanden geleden
Ingrid
-
5 maanden geleden
Zoals altijd top!
Anne
-
7 maanden geleden
Je wordt heel prettig en goed behandeld.
Jetty
-
7 maanden geleden