Vriendelijk ontvangen.
Heerlijke relaxte gezicht-hals behandeling.
Voor herhaling vatbaar.
Martha
-
7 maanden geleden
Yolande
-
8 maanden geleden
Ik kwam bij Ilse voor make-upadvies. Ze heeft me goed geholpen met producten die mooi bij mijn huid passen en nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Ik ben supertevreden met het resultaat en beveel Ilse van harte aan!
Leannie
-
8 maanden geleden
ik vind het een hele goede schoonheidsalon en Ilse is lief voor de mensen
corrie
-
8 maanden geleden
Stephanie
-
8 maanden geleden
Charèll
-
9 maanden geleden
Het was wederom heerlijk!! 🤗
Margaret
-
9 maanden geleden
Altijd een heerlijk moment van ontspanning en gezellig.
Ingrid
-
9 maanden geleden
Wat een heerlijke behandeling; zo ontspannend. Echt voor herhaling vatbaar
Jose
-
9 maanden geleden
De behandelingen bij Ilse zijn altijd superfijn. Ilse is een schoonheidsspecialiste die haar vak verstaat en heel belangrijk, een leuk mens.
Janine
-
10 maanden geleden