5.0
gebaseerd op 197 reviews

Vriendelijk ontvangen.
Heerlijke relaxte gezicht-hals behandeling.
Voor herhaling vatbaar.

Martha - 7 maanden geleden
Yolande - 8 maanden geleden

Ik kwam bij Ilse voor make-upadvies. Ze heeft me goed geholpen met producten die mooi bij mijn huid passen en nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Ik ben supertevreden met het resultaat en beveel Ilse van harte aan!

Leannie - 8 maanden geleden

ik vind het een hele goede schoonheidsalon en Ilse is lief voor de mensen

corrie - 8 maanden geleden
Stephanie - 8 maanden geleden
Charèll - 9 maanden geleden

Het was wederom heerlijk!! 🤗

Margaret - 9 maanden geleden

Altijd een heerlijk moment van ontspanning en gezellig.

Ingrid - 9 maanden geleden

Wat een heerlijke behandeling; zo ontspannend. Echt voor herhaling vatbaar

Jose - 9 maanden geleden

De behandelingen bij Ilse zijn altijd superfijn. Ilse is een schoonheidsspecialiste die haar vak verstaat en heel belangrijk, een leuk mens.

Janine - 10 maanden geleden