5.0
gebaseerd op 197 reviews

Vriendelijk en ze geeft goed advies. En de behandeling fantastisch 👍

Gerda - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd erg fijn!

Lisanne - meer dan 2 jaar geleden

Was erg leuk, zeker aan te raden!

Helena - meer dan 2 jaar geleden

Altijd weer superfijn om bij Ilse te zijn ;) met alle tijd en liefdevolle aandacht.

Marieke - meer dan 2 jaar geleden

Het was heel prettig.
Ik voel me weer herboren na lekker gezicht behandeling.

Minie - meer dan 2 jaar geleden
Shuhd - meer dan 2 jaar geleden

De behandelingen bij Ilse zijn van hoog niveau, alles klopt, fijne massage, zacht mooie muziek op de achtergrond,
Ilse verstaat haar vak goed! Ik kom er graag

Esther - meer dan 2 jaar geleden

Zal PUUR ilse zeker aanraden mocht iemand een schoonheidssalon zoeken.
Word altijd heel prettig ontvangen en geholpen.

Erna - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een super fijne gezichtsbehandeling gehad van Ilse! Daarnaast heeft ze mij ontzettend goed advies gegeven over mijn huid en hoe ik deze het beste kan verzorgen. Super!☺️

Julia - meer dan 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad. Ilse is heel vriendelijk en heeft een hele mooie nette salon.

dewie - meer dan 2 jaar geleden